یزدفردا: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از به کارگیری ۲۶ ون جدید خریداری شده توسط این سازمان برای سرویس‌دهی به دانش آموزان خبر داد.

به گزارش یزدفردا: «مهدی فعالی» با اشاره به تحویل ۲۹ ون از مجموع ۹۵ خریداری شده توسط سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد تاکنون، در این باره اظهار کرد: ۲۶ دستگاه از این وَن‌ها به شرکت‌ها و مؤسسات مجاز حمل و نقل شهری واگذار شده است و از ابتدای سال تحصیلی جدید، وظیفه سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را بر عهده گرفته‌اند.

وی با بیان این که با تکمیل ناوگان، تحول بزرگی در حمل و نقل شهری ایجاد می‌شود، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های انجام شده، مابقی سهمیه وَن‌های اختصاص یافته از سوی وزارت کشور نیز به زودی تحویل گرفته شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد اضافه کرد: با اجرای حمل و نقل ترکیبی و تکمیل ناوگان، می‌توان تحول بزرگی در حمل و نقل شهری یزد ایجاد کرد و به این شهر جهانی، خدمات شایسته‌ای ارائه داد.

فعالی تأکید کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد، با برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌ مدت و بلند مدت، در تلاش است تا بهترین خدمات را به شهروندان ارائه دهد و کاستی‌های موجود را برطرف کند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا